چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | تبلیغات در اینستاگرام

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | تبلیغات در اینستاگرام
عنوان چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | تبلیغات در اینستاگرام
نویسنده ادمین
دپارتمان زودآپ
تعداد کلمات ۱۰۰۸ کلمه
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یعنی چه؟ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

آیا تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کار شما مناسب است؟

فرمت های تبلیغات در اینستاگرام| چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

شکل ۱ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

شکل ۲ تبلیغات در اینستاگرام

 

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم| تبلیغات در اینستاگرام مقاله ای است که امروز به آن خواهیم پرداخت. می توان گفت امروزه در امر تبلیغات و بازاریابی دیگر نمی توان اینستاگرام را نادیده گرفت. اگر چه اینستاگرام جوان است. و در مقایسه با کمپانی مادر خود یعنی فیسبوک کاربران کمتری دارد. ولی پلت فرمی است که امکان تبلیغ در قالب های مختلف بصری را فراهم می کند. و نسبت ROI تبلیغات در آن در مقایسه با برخی کمپین های تبلیغاتی نیز بالاتر است. زودآپ را بیشتر بشناسید.

تبلیغات در اینستاگرام یعنی چه؟ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

در حال حاضر اینستاگرام ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. و از سال ۲۰۱۳ این رقم رشد چشمگیری داشته. حال در میان این سیل عظیم داده ها که هرروزه در آن به اشتراک گذاشته می شود. تبلیغات کسب و کار شما چطور می تواند جایگاهی در آن برای خود دست و پا کند؟. این جا جاییست که تبلیغات در اینستاگرام وارد بازی می شود. با تمرکز بر جمعیت درست، در زمان مناسب و پیام صریح، تبلیغات اینستاگرامی ابزاری کارآمد برای ارتقا کسب و کارتان است. تبلیغ اینستاگرامی متدی است که در ازای هزینه ای که برای محتوای تبلیغاتی در آن می پیدازید. به جمعیت هدف بزرگتر و هدفمندتری دست پیدا می کنید. شما میدانید چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم؟ با zoudup زود رشد کنید.

از آن جایی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. محتوای نوشتاری خیلی در آن جایی ندارد. شما برای جذب مخاطب برای تبلیغاتتان. به عکس یا آلبوم و یا ویدیوهایی که می تواند با متن ترکیب شده باشد نیاز دارید. نتایج حاصل از تبلیغات در اینستاگرام ثابت میکند. که این شیوه تبلیغ نتیجه می هد. در مارچ ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰ میلیون اینستاگرامر از وب سایت ها. و وبلاگ هایی که به واسطه تبلیغ در اینستاگرام معرفی شدند دیدن کردند. به گزارش اینستاگرام ۶۰ درصد مردم با محصولات جدید از طریق این پلت فرم آشنا می شوند. و ۷۵ درصد اینستاگرامر ها بعد از بازدید از یک پست و پسندیدن آن اقدام به خرید می کنند.

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

شکل ۱ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

آیا تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کار شما مناسب است؟

این سوال در ادامه یک سوال مهم تر مطرح می شود. چه کسانی در اینستاگرام فعالیت دارند؟ آیا فقط نوجوانان هستند که از خود سلفی می گیرند؟ یا ۲۰ تا ۳۰ ساله هایی که به دنبال رسپی های مختلفند. یا پدربزرگ و مادربزرگ هایی که نوه هایشان را دنبال می کنند؟.اگر کالا یا خدمات کسب و کارتان محدود به افراد مسن می شود. خبر بد برای شما این است که از بین کاربران فعال در اینستاگرام. ۵۵ رصد را افراد. ۱۸-۲۹ سال، ۲۸ درصد را افراد ۳۰-۴۹ سال. و تنها ۱۱ درصدشان را افراد ۵۰-۶۵ سال و ۴ درصد را افراد بالای ۶۵ سال شامل می شوند. طبق گزارش Hootsuite غالب جمعیت کاربران در اینستاگرام. در محدوده شهری (۳۲ درصد)، ۲۸ درصد در حومه و ۱۸ درصد در مناطق روستایی ساکن هستند. زودآپ را به دوستان خود معرفی کنید.

درحالی که در جمعیت کاربران زن در اینستاگرام نسبت به مردان بیشتر است. ولی این فاصله جنسی از ابتدای فعالیت اینستاگرام رو به کاهش است. مشابه دیگر تبلیغات در شبکه های اجتماعی. اینستاگرام نیز امکان هدف گیری مخاطبینی با جنسیت مشخص، رده های سنی مختلف. مکان های مختلف و علایق و اخلاقیات متنوع را فراهم می کند. شما حتی می توانید لیستی از مخاطبینی که ظاهر مشابه دارند. را نیز هدف قرار دهید و تعیین کنید. که تبلیغاتتان فقط برای آن دسته از افراد با یک ظاهر و آرایش مشخص به نمایش درآید. تبلیغات در اینستاگرام به طور مشخص می تواند برای آن دسته از کسب و کارهایی که پایه بصری دارند. کارآمد باشد، مثل رستوران دار ها یا کسانی که کار دست انجام می دهند. آیا در مورد zoudup اطلاعاتی دارید؟

فرمت های تبلیغات در اینستاگرام| چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

اینستاگرام به طور کلی پنج فرمت تبلیغاتی در اختیار شما می گذارد. دو تا از آن ها در قالب استوری هستند. که در بالای صفحه برنامه به نمایش گذاشته می شوند. و چهار فرمت دیگر مربوط به پست در فید اینستاگرام هستند. که برای تبلیغات قالب معمول تری به شمار می آیند. Image feed Ads؛ که معمول ترین شیوه تبلیغاتی به حساب می آید. و که با ریفرش کردن صفحه در فید شما به نمایش درمی آید. نکته مثبت درباره این قالب این است که کمتر ساختار تبلیغاتی دارد. مخصوصا اگر به خوبی ساخته شود. Image story Ads؛ مشابه مورد بالا با این تفاوت که برای استوری در اینستاگرام طراحی می شود.  Video feed Ads؛ می توانید تبلیغات خود را در قالب ویدیو با زندگی درآمیزید. در زودآپ به شما میگوییم چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم.

تبلیغات در اینستاگرام

شکل ۲ تبلیغات در اینستاگرام

Zoudup برایتان در مورد تبلیغات در اینستاگرام میگوید. اگر از کیفیت و جذابیت ویدیوی خود اطمینان دارید. پس برای به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام شک نکنید. ویدیو بیشتر به منظور اهداف زیر ساخته می شود. درآمدزایی، آگاه سازی از برند، گفتمان و افزایش ترافیک وب سایت ها . Video story Ads؛ استوری از دیگر فرمت های آپلود ویدیو است. از آن جایی که کاربران در استوری بیشتر توقع دیدن ویدیو را دارند. جنبه فروش در آن کمتر برجسته می شود. و فشار تبلیغاتی کمتری بر آن حس می شود. Carousel feed Ads؛ این قالب امکان پست کردن چندین عکس به جای یک عکس. را در فید اینستاگرام برایتان فراهم می کند. مخصوصا برای کسب و کارهایی که پایه بصری دارند. مثل صنایع غذایی، فروشندگان مبل و لوازم خانه، فروشندگان پوشاک و غیره.

سوالات متداول

اینستاگرام جای پول درآوردن هست؟

اگه قوانینش رو بلد باشی حتما هست.

چرا باید توی اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

میلیونها انسان روی کره زمین در این شبکه اجتماعی فعال هستند و محصول و خدمات تو رو میبینند و میتونن مشتری تو باشند.

کسی هم هست که فروش داشته باشه توی اینستاگرام؟

اگه با قوانین ما جلو بری بهت قول میدم میتونی میلیونی یا حتی میلیاردی فروش داشته باشی.

Categories: اخبار داغ افزایش فالور مقاله
Leave a comment