چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم |هزینه تبلیغ در اینستاگرام

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم |هزینه تبلیغ در اینستاگرام
عنوان چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم| هزینه تبلیغ در اینستاگرام
نویسنده ادمین
دپارتمان زودآپ
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
تعداد کلمات ۹۶۵ کلمه

 

 چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم |هزینه تبلیغ در اینستاگرام

 چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | انتخاب درست مخاطب و مدیریت هزینه در اینستاگرام

اهداف کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید| چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

نمایش تبلیغاتتان را بر اساس زمانبندی تنظیم کنید| از ویدئو و محتوای مرتبط استفاده کنید

شکل ۱ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

شکل ۲ هزینه تبلیغ در اینستاگرام

 

هزینه تبلیغ در اینستاگرام | چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم بحث این مقاله خواهد بود. برخورداری از مزایا و امکانات اینستاگرام برای شما هزینه هایی به دنبال خواهد داشت. بسته به کسب و کارتان و نیازش این هزینه می تواند متغیر باشد. اما هیچکس بدش نمی آید اگر راهکاری برای پایین آوردن هزینه تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد. پولش را حفظ کند. در این مقاله به مرور برخی نکات که به شما کمک می کند. تا هزینه های تبلیغ تان را کاهش دهید می پردازیم. آیا با زودآپ آشنا هستید؟

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم | انتخاب درست مخاطب و مدیریت هزینه در اینستاگرام

مخاطبین: از مخاطبین که صحبت میکنیم نمی توان همه را با یک متر و معیار سنجید. مخاطبین در اینستاگرام شامل همه نوع قشر و فرهنگ با سطح زندگی های متفاوتی هستند. با شناخت و هدفگیری درست میتوان تبلیغی تولید کرد. که بهترین نتیجه را در همان ابتدا به شما بدهد و نیاز به دوباره کاری و هزینه بیشتر نباشد. زمان بندی تبلیغات: زمان تبلیغ میتواند تا حد زیادی هزینه ی آن را متاثر کند. اینکه چه موقعی از روز یا هفته یا سال تقاضای تبلیغات داشته باشید مهم است. هزینه تبلیغات در مناسبات خاص مثل تعطیلی سال نو یا اعیاد و اواخر فصل به طبع بیشتر هستند. هزینه تبلیغ در اینستاگرام برای شما چقدر مهم است؟

چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

شکل ۱ چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

هنگام انتخاب مخاطب ابعاد جامعه هدف. علاقیات، مکان و موقعیت و ارتباطات قبلی با صفحه اینستاگرام شما می تواند هزینه ها را تحت الشعاع قرار دهد. چند اصل کلی برای انتخاب مخاطب وجود دارد:

  • حجم بالای مخاطبین معمولا هزینه کمتری به ازای نتیجه دلخواه تان می طلبد.
  • جمعیت های کوچک با هدفگیری های ویژه قیمت بالایی دارند.
  • مکان هایی مثل آمریکا و آسیا CPM و نرخ مشارکت ارزان تری دارند.
  • هزینه ها می توانند بر حسب جایگذاری متغیر باشند.

اینستاگرام به صورت پیشفرض تبلیغات شما را در تمام پلتفرم های در ارتباطش مثل فیسبوک نیز نمایش میدهد.. شما میتوانید با دانستن این نکته هزینه های خود را کاهش دهید.  شما میدانید چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم ؟ چقدر با zoudup  آشنا هستید؟

اهداف کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید| چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم

اهداف خود را مقدم بر انتشار محتوای تبلیغاتی خود بدانید. هدف از تبلیغاتتان چیست؟ آیا صرفا می خواهید مردم از وجود شما با خبر شوند؟ یا قرار است سکوی پرتابی باشد برای جذب مخاطب بیشتر و هدایتشان به وب سایت جدید؟ تنظیم هدف در اینستاگرام می تواند هزینه تبلیغات شما را تغییر دهد. به طور پیش فرض هدف از تبلیغات تعامل و همکاری در نظر گرفته می شود. این هدف برای لایک گرفتن بیشتر و بازنشر هر چه بیشتر مطالبتان بسیار مفید خواهد بود. ولی اگردر ابتدای کار هستید و صرفا هدفتان آگاه سازی دیگران از برند است. ساز و کارش به آسانی نمایش تبلیغتان در نیوز فید اینستاگرام است. که به مراتب هزینه کمتری را متقبل خواهید شد. Zoudup چیست؟

هزینه تبلیغ در اینستاگرام

شکل ۲ هزینه تبلیغ در اینستاگرام

زودآپ را به دوستان خود معرفی کنید. مدیریت نمایش تبلیغ. میتوانید با انتخاب نحوه به نمایش درآمدن تبلیغاتان هزینه تبلیغ در اینستاگرام را تعدیل کنید. از بین دوشیوه تاثیرگذاری یا دسترسی روزانه یکی را انتخاب. و به پایینترین CPM ممکن برسید. در نوع تاثیرگذاری CPM شما بهسرعت پایین میآید. ولی نکتهای که وجوددارد این است. که میزان مشارکت وارتقا شما نیز کاهش پیدا میکند. اگر هدف از تبلیغ آگاه سازی از برند است. این گزینه را انتخاب کنید. در غیراینصورت مورد مناسبی نخواهد بود. در مواردی که شما حجم مخاطبین بالایی دارید. این گزینه میتواند برایتان مقرون به صرفه باشد. چقدر با موضوع چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم آشنا هستید؟

نمایش تبلیغاتتان را بر اساس زمانبندی تنظیم کنید| از ویدئو و محتوای مرتبط استفاده کنید

مخاطبینتان ممکن است در ساعات مشخصی از روز فعال تر باشند. و بازخورد بیشتری نشان دهند. با شناسایی هوشمندانه این ساعتهای بهینه و انتخاب آن در تنظیمات.  هزینه خود را در ازای نتیجه دلخواه به حداکثر بازده برسانید. برای پیدا کردن این اوقات میتوانید با مراجعه به قسمت گزارشات تبلیغات و تنظیم پارامترها. بر اساس یافتن زمانهایی که تبلیغاتتان بهترین نتایج را میدهد به آن ها برسید. تماشاگران ویدیو از سال ۲۰۱۹ افزایش چشمگیری داشتند. و همچنان رشد صعودی دارند. ویدیو با اختلاف قالبی از محتواست. که قدرت بیشتری برای معرفی برند شما و داستانش و تعامل با مشتریانتان در اختیارتان می گذارد. دلیل اینکه توصیه میشود از ویدیو در محتواهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. با  این مقاله یاد میگیریم که چگونه فالورهایمان را افزایش دهیم.

Zoudup را با دیگر مقالات ما بیشتر بشناسید. مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی به دنبال تبلیغ نیستند. آن ها به دنبال محتوا هستند. باید سعیتان این باشد که تبلیغات را به نحوی بسازید. که هر دو جنبه، یعنی هدفتان از تبلیغ و نیازهای مشتری به محتوا را پوشش دهد. محتوای مرتبط توجه مخاطب را به تبلیغ شما جلب می کند. و اگر به درستی ساخته شده باشد او را به همکاری و یا خرید از برند شما راغب می سازد. بدیهی است که جلب مخاطب به خرید محصول و دستیابی به دیگر اهدافتان را به دنبال دارد. و این یعنی هزینه و وقت شما بهینه صرف شده. و نیاز به دوباره کاری و هزینه بیشتر نخواهد بود.آیا شما هم هزینه تبلیغ در اینستاگرام را مدیریت میکنید؟ با زودآپ به کسب و کار خود رونق دهید.

سوالات متداول

آیا میتوان از اینستاگرام پول درآورد؟

اگر با قوانین و روشهای جذب مشتری در اینستاگرام آشنا باشید قطعا میتوانید.

آیا میتوان با اینستاگرام پولدار شد؟

با روشهایی که ما به شما پیشنهاد میکنیم قطعا میتوانید.

چقدر طول میکشد تا با اینستاگرام پولدار شد؟

پاسخ به این سوال بستگی به نوع کسب و کار و میزان تلاش شما دارد.

Categories: اخبار داغ افزایش فالور مقاله
Leave a comment